Hodnocení obchodu
Objednané zboží, mi bylo doručeno po týdnu od objednání, ačkoliv obchod uváděl, že má zboží skladem.
Jeden "ze tří" různých dílů, vykazoval známky opotřebení (zřejmě testováním na prodejně).
Déle byly dva ze tří kusů "zabaleny / vloženy" do špinavých igelitových pytlíků, vůbec ne originálů (jako kdyby je posbíraly s podlahy, někde ve skladu).
Vážený pane,
děkujeme za Vaši reakci, dovolte mi reagovat.
Objednal jste láhev, držák na láhev a adaptér na držák.
U objednaného zboží je uvedena dostupnost "skladem u dodavatele", jde o běžně používaný pojem pro dostupnost a vyjadřuje, že je zboží k dispozici během 2 - 3 dnů, nikoliv, že je skladem na naší prodejně.
Dodali jsme Vám zboží přesně ve specifikaci výrobce a jednoznačně se jedná o zcela nové, čisté, nepoužité, nikým netestované zboží přímo ze skladu výrobce a dodavatele.
Nekontaktoval jste nás žádným způsobem ohledně výtek k dodanému zboží.
Mohu jen konstatovat, že láhev a košík skutečně nemají žádné originální balení - není k nim žádný speciální ochranný obal přímo od výrobce - to si ostatně můžete u výrobce ověřit. A vzhledem k povaze zboží - láhev a držák - bychom je nikdy do špinavých obalů nevložili. Žádné špinavé obaly na nezabalené zboží nepoužíváme. Adaptér na držák jsme dodali v originálním plastovém balení výrobce.
Máme v Uhříněvsi kamennou provozovnu, ve které si zakládáme na čistotě a příjemném prostředí, a to i ve skladu - mohu Vás ujistit, že jsme pro Vás z podlahy nic nesbírali.
S pozdravem
Radek Dítě, BIKEWAY
Obchod s firmou Bikeway jsem uzavíral poprvé.
Zboží přišlo téměř obratem a v pořádku.
Nelze hodnorit jinak než kladně.
Doporučuji, obchod s rychlou reakcí. Dobře zabalený balíček.
Zboží přišlo včas a v pořádku.
Perfektní, doporučuji. Dobré ceny, perfektní obchod.
vše OK
Objednané zboží přišlo naprosto v pořádku, včas a dobře zabalené.. Jen chválím. Zd.
Jeden mail ohledně doručení, dlouhá dodací lhůta a nespolehlivý dopravce za dost peněz.
Dobrý den,
dodali jsme Vám objednané zboží, v obvyklé dodací lhůtě, přepravcem byla spolehlivá společnost PPL.
Obdržela jste 2 e-maily s informací o doručování zboží (termín expedice a potvrzení expedice).
Ohledně částky za přepravu, tuto sdělujeme na našich stránkách a při výběru přepravce máte možnost volit i levnější výdejní místa.
Samozřejmě nabízíme i dopravu zdarma, bohužel při objednávce zboží za 186,-Kč nemáme možnost dodat Vám jej přímo na adresu za nižší cenu, než kterou jste zvolila při objednávce zboží.
S pozdravem
Radek Dítě, Bikeway
SUPEROBCHOD
Objednano,dodano,zbozi v poradku.
Vážený pane,
objednal jste u nás dětské dopravní kužely.
Zásilku jsme expedovali druhý den od objednávky.
Dodali jsme Vám zboží, které jste objednal, originálně zabalené od výrobce, v rozměrech uvedených v popisu na našem e-shopu.
Těchto kuželů jsme prodali stovky a nemáme jedinou referenci na to, že by měly horší kvalitu.
Bohužel ani Vy jste nás neinformoval po dodání zboží, že máte ke zboží výhrady.
Zboží jste měl možnost vrátit, rádi bychom Vám vyhověli.
Mrzí nás tedy Vaše nespokojenost se službami obchodu, ale my v tomto směru (komunikace, termín dodání, expedice) nevidíme žádné pochybení.
Bohužel je zde promítnuta nespokojenost se zbožím ve službách obchodu. Jak jsme ale uvedli, zboží je stovkami předchozích nákupů ověřeno a měl jste možnost jej vrátit.
Hezký den
Radek Dítě, BIKEWAY