Vrácení a reklamace zboží

Jak reklamovat, vrátit, vyměnit zboží zakoupené v internetovém obchodě BIKEWAY - www.bikeway.cz

 

Chcete zboží vyměnit, vrátit ve 14 denní lhůtě?

V případě, že kupujícím je spotřebitel, má takový spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit. U nás zakoupené zboží může kupující - spotřebitel vrátit bez udání důvodu během zákonné 14-denní lhůty od data převzetí zboží. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ.

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Tento nárok vzniká i v případě, že objednávku učiníte v e-shopu a zboží si osobně vyzvednete na naší prodejně. 

Pokud se rozhodnete zboží vrátit, prosím zašlete (přineste) nám nepoškozené, nepoužité zboží na adresu:

                  BIKEWAY, Přátelství 176/73 , 10400 Praha 22

Prosím vyplňte a přiložte formulář, který je ke stažení níže. Zároveň nás prosím informujte e-mailem na obchod@bikeway.cz.

Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 

Chcete zboží reklamovat?

Zboží k reklamaci prosím zašlete (přineste) na adresu:

                   BIKEWAY, Přátelství 176/73 , 10400 Praha 22

Prosím vyplňte a přiložte formulář, který je ke stažení níže. Zároveň nás prosím informujte e-mailem na obchod@bikeway.cz.

 

Děkujeme Vám,

BIKEWAY

 

 

 

© 2017 Bikeway - prodejna a servis jízdních kol. Všechna práva vyhrazena. Sunlight systems - pronájem e-shopů