Vrácení a reklamace zboží

Jak reklamovat, vrátit, vyměnit zboží zakoupené v internetovém obchodě BIKEWAY - www.bikeway.cz

 

VÁNOCE 2017 - MOŽNOST VÝMĚNY ZBOŽÍ

Nevhodný dárek vyměníme až do 19.1. 2018!

Pro všechny objednávky vytvořené kupujícím na www.bikeway.cz od 20.11. do 21.12. 2017 platí možnost výměny nepoužitého, nepoškozeného zboží za jiný výrobek nebo výrobky v zaplacené ceně až do 19.1. 2018. Prodloužená lhůta pro výměnu zboží platí v případě, že kupujícím je spotřebitel.

 

Chcete zboží vyměnit, vrátit ve 14 denní lhůtě?

V případě, že kupujícím je spotřebitel, má takový spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit. U nás zakoupené zboží může kupující - spotřebitel vrátit bez udání důvodu během zákonné 14-denní lhůty od data převzetí zboží. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ.

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Tento nárok vzniká i v případě, že objednávku učiníte v e-shopu a zboží si osobně vyzvednete na naší prodejně. 

Pokud se rozhodnete zboží vrátit, prosím zašlete (přineste) nám nepoškozené, nepoužité zboží na adresu:

                  BIKEWAY, Jindřicha Bubeníčka 1598/11 , 10400 Praha 22

Prosím vyplňte a přiložte formulář, který je ke stažení níže. Zároveň nás prosím informujte e-mailem na obchod@bikeway.cz.

Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 

Chcete zboží reklamovat?

Zboží k reklamaci prosím zašlete (přineste) na adresu:

                   BIKEWAY, Jindřicha Bubeníčka 1598/11 , 10400 Praha 22

Prosím vyplňte a přiložte formulář, který je ke stažení níže. Zároveň nás prosím informujte e-mailem na obchod@bikeway.cz.

 

Děkujeme Vám,

BIKEWAY

 

 

 

© 2017 Bikeway - prodejna a servis jízdních kol. Všechna práva vyhrazena. Sunlight systems - pronájem e-shopů