Elektrokola Haibike

Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 2024 gloss pine green metallic - white

Kód: 94924-1252
215 000 Kč 177 686 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

 

Detailní informace

Velikost: 52
Dostupnost: NA DOTAZ | 94924-1252
215 000 Kč
177 686 Kč bez DPH
Velikost: 54
Dostupnost: NA DOTAZ | 94924-1254
215 000 Kč
177 686 Kč bez DPH
Velikost: 56
Dostupnost: NA DOTAZ | 94924-1256
215 000 Kč
177 686 Kč bez DPH
Velikost: 58
Dostupnost: NA DOTAZ | 94924-1258
215 000 Kč
177 686 Kč bez DPH
Velikost: 61
Dostupnost: NA DOTAZ | 94924-1261
215 000 Kč
177 686 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.

  • AERO VE VŠEM: Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.
  • PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ: Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.
  • BEYOND GENDER: Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je svévolné a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly, kde nejsou.
  • Tarmac SL8 Pro nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě Shimano Ultegra řady 8100 Di2 s měřičem výkonu, bezdušovým kolům Roval Rapide CL II a řídítkům Roval Rapide s představcem SL7. Jste připraveni závodit hned po vybalení z krabice.

 

Pohon

PŘEVODNÍKY 52/36T

KAZETA Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t

PŘEHAZOVAČKA Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed

STŘED Shimano Threaded BSA

KLIKY Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter

PŘESMYKAČ Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on

ŘAZENÍ Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

ŘETĚZ Shimano Ultegra, 12-speed

 

Kokpit

SEDLO Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

SEDLOVKA S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

ŘÍDÍTKA Roval Rapide Handlebar, carbon

OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush

PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree

OBJÍMKA Tarmac integrated wedge

Odpružení

VIDLICE FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Rámová sada

RÁM Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Zapletená kola a pláště

DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve

PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth

ZADNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

Brzdy

PŘEDNÍ BRZDA Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

ZADNÍ BRZDA Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

Doplňkové parametry

Kategorie: Silniční kola
Modelová řada: Specialized TARMAC
Modelový rok: 2024

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

SPECIALIZED - americký výrobce jízdních kol, elektrokol, komponentů a doplňků pro cyklisty

SPECIALIZED sídlí a vyvíjí své produkty v Californii, od roku 1974.

Mise Specialized je jednoduchá - být volbou číslo jedna pro náročné cyklisty. Proto Specialized neustále představuje inovace v cyklistickém odvětví. Od profesionálů po víkendové hobby jezdce a ty, co každý den užívají kolo pro dopravu do práce - Specialized je tu pro vás.

specialized_logo

Kola a elektrokola Specialized

Kola SPECIALIZED používají nejúspěšnější cyklisté. Peter Sagan vyhrál již 3. titul mistra světa v silniční cyklistice - vždy na kole SPECIALIZED, přilbou a tretrami SPECIALIZED:-).

Specialized_inovace

AP6I5674

SPECIALIZED nesporně patří mezi to nejlepší na trhu v cyklistickém odvětví. Modely kol jako SPECIALIZED Epic, Tarmac, Roubaix, Stumpjumper už se počítají mezi legendární jízdní kola. Pro hobby jezdce je tu osvědčený SPECIALIZED Rockhopper, samozřejmě ve specifikaci i pro ženy.

I pro modelový rok 2020 představuje SPECIALIZED neustále nové skvělé modely kol a elektrokol - nové Enduro, Demo, nové silniční elektrokolo Specialized Turbo Creo a další, které budou teprve představeny:-)

Cyklo doplňky Specialized 

Z doplňků a komponentů zcela doporučujeme přilby, tretry, rukavičky, brašničky, košíky, tachometry, hustilky, sedla, láhve, pláště SPECIALIZED. Protože SPECIALIZED má v nabídce vždy to nejmodernější, můžeme dodat i SPECIALIZED Power Meter - také ten sami používáme a je to skvělá volba pro všechny, kteří mají rádi přesné informace o podávaném výkonu!

elektrokolo specialized turbo como 

Specialized Partner Store Praha

Jako SPECIALIZED PARTNER STORE máme v prodejně BIKEWAY skladem kola, elektrokola i doplňky SPECIALIZED, vždy s garancí skvělé ceny a profesionálním servisem.

Vyberte si Specialized a máte jistotu nejmodernějšího designu, technologií a vynikající kvality.

Navštivte nás, s výběrem kola, elektrokola a vhodných doplňků SPECIALIZED Vám poradí Radek Dítě, provozovatel BIKEWAY a nadšený jezdec značky SPECIALIZED