Specialized Sirrus X je jízdenka na častější ježdění, navíc na místa, o kterých by tě ani nenapadlo uvažovat. Je pohodlný, schopný a svádící k nápadům typu "Pojďme něco dělat" a...
S většími, spolehlivými pneumatikami, s lehce vzpřímenější jezdeckou pozicí, s hladce fungujícím systémem jednopřevodníku a spoustou úchytů pro nosiče a blatníky, je Sirrus X...
S většími, spolehlivými pneumatikami, s lehce vzpřímenější jezdeckou pozicí, s hladce fungujícím systémem jednopřevodníku a spoustou úchytů pro nosiče a blatníky, je Sirrus X...
Specialized Sirrus X je vaše vstupenka, abyste mohli jezdit více a na místa, o kterých jste si ani nepředstavovali, že jsou možná. Je to pohodlné, schopné kolo typu „pojďme...
Specialized Sirrus X je vaše vstupenka, abyste mohli jezdit více a na místa, o kterých jste si ani nepředstavovali, že jsou možná. Je to pohodlné, schopné kolo typu „pojďme...
Specialized Sirrus X je vaše vstupenka, abyste mohli jezdit více a na místa, o kterých jste si ani nepředstavovali, že jsou možná. Je to pohodlné, schopné kolo typu „pojďme...
Sirrus X je tvoje jízdenka pro častější vyjížďky a na místa, o kterých jsi si myslel, že to není možné. Je to pohodlné, „všehoschopné“ kolo, které tě bude inspirovat k jízdě...
Sirrus X je tvoje jízdenka pro častější vyjížďky a na místa, o kterých jsi si myslel, že to není možné. Je to pohodlné, „všehoschopné“ kolo, které tě bude inspirovat k jízdě...
Bezkonkurenční kinematika odpružení, perfektní ovladatelnost, dokonale vyladěná tuhost - Stumpjumper Comp má všechny trumfy. Díky všemu karbonovému rámu, nad kterým je radno...
Bezkonkurenční kinematika odpružení, perfektní ovladatelnost, dokonale vyladěná tuhost - Stumpjumper Comp má všechny trumfy. Díky všemu karbonovému rámu, nad kterým je radno...
Řada Aethos slibuje tři věci - výjimečnou nízkou hmotnost dokonale vyvážené jízdní vlastnosti a nepopiratelný styl - a tento Aethos pro není výjimkou. Aethos: Miliardy výpočtů...
Díky nenáročnému na údržbu, elektronickému řazení Shimano 105 Di2 a hydraulickým kotoučovým brzdám ve spojení s odolnými koly DT Swiss R470 Disc máte dokonalého oře, se...
Díky nenáročnému na údržbu, elektronickému řazení Shimano 105 Di2 a hydraulickým kotoučovým brzdám ve spojení s koly DT Swiss R470 Disc odolnými proti bombám máte dokonalého...
Specialized Aethos: Miliardy výpočtů při honbě za jedinou věcí – perfektní jízdou. Je to víc než jen motto, je to filozofie. Aethos byl navržen tak, aby se pohyboval na hranici...
Specialized Aethos: Miliardy výpočtů při honbě za jedinou věcí – perfektní jízdou. Je to víc než jen motto, je to filozofie. Aethos byl navržen tak, aby se pohyboval na hranici...
Aethos: Miliardy výpočtů ve snaze o jednu věc - perfektní jízdu. Je to víc než jen motto, je to filozofie: Aethos byl navržen tak, aby překročil hranici mezi dokonalou kvalitou...
Aethos: Miliardy výpočtů ve snaze o jednu věc - perfektní jízdu. Je to víc než jen motto, je to filozofie: Aethos byl navržen tak, aby překročil hranici mezi dokonalou kvalitou...
Specialized Aethos je navržen tak, aby se pohyboval na hranici mezi perfektní kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Výjimkou není ani model Aethos...
Specialized Aethos je navržen tak, aby se pohyboval na hranici mezi perfektní kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Výjimkou není ani model Aethos...
NEJLEHČÍ VE SVÉ TŘÍDĚ: Rám Allez začíná s prvotřídní butted a double-butted slitinou E5 a váží pouhých 1 375** gramů, což zaručuje rychlý a hbitý pocit na silnici. Plně...
NEJLEHČÍ VE SVÉ TŘÍDĚ: Rám Allez začíná s prvotřídní butted a double-butted slitinou E5 a váží pouhých 1 375** gramů, což zaručuje rychlý a hbitý pocit na silnici. Plně...
NEJLEHČÍ VE SVÉ TŘÍDĚ: Rám Allez začíná s prvotřídní butted a double-butted slitinou E5 a váží pouhých 1 375** gramů, což zaručuje rychlý a hbitý pocit na silnici. Plně...
Čtyři desetiletí poté, co se na silnici objevil první model Specialized Allez, je nový Allez zatím ten nejlepší. Je nejlehčí ve své třídě* a poskytuje větší jistotu,...
Čtyři desetiletí poté, co se na silnici objevil první model Specialized Allez, je nový Allez zatím ten nejlepší. Je nejlehčí ve své třídě* a poskytuje větší jistotu,...
Čtyři desetiletí poté, co se na silnici objevil první model Specialized Allez, je nový Allez zatím ten nejlepší. Je nejlehčí ve své třídě* a poskytuje větší jistotu,...
Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům....
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Tento Tarmac přichází se spolehlivou specifikací, která zahrnuje 10rychlostní mechanické řazení Shimano Tiagra, hydraulické kotoučové brzdy s rychlým zastavením, odolná kola...
Tento Tarmac přichází se spolehlivou specifikací, která zahrnuje 10rychlostní mechanické řazení Shimano Tiagra, hydraulické kotoučové brzdy s rychlým zastavením, odolná kola...
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo -...
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo -...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...